Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Vytiskněte a vyplňte reklamační formulář, který přibalte do balíku s reklamovaným produktem.

Pokud nemáte možnost tisku formuláře, pošlete průvodní dopis s krátkým popisem závady a uvedením čísla objednávky nebo faktury (pokud je možné, přiložte také kopiii faktury nebo objednávky).

Uveďte Vaše kontaktní údaje.

Reklamovaný výrobek pečlivě zabalte a odešlete libovolnou přepravní službou nebo poštou na adresu:

Karavan.cz
Bavoryně 221, 267 51 Bavoryně
tel. 731129029


Vrácení zboží

Při objednání zboží v eshopu, máte právo ve 14-denní lhůtě odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu.
Zboží vraťte v původním stavu a obalu. Pokud bude zboží poškozeno a nebude v původním stavu, může být vrácená částka ponížena. 

Vytiskněte a vyplňte formulář , který přibalte do balíku s vráceným produktem (zkontrolujte pozorně vyplněné číslo účtu).

Zboží pečlivě zabalte a odešlete libovolnou přepravní službou nebo poštou na adresu:

Karavan.cz
Bavoryně 221, 267 51 Bavoryně
tel. 731129029
 
Vracené zboží nezasílejte na dobírku, nebude tak z naší strany přijato a zásilka bude vrácena zpět odesílateli.
--------------------------------

Po přijetí zásilky Vás budeme neprodleně informovat emailem s informacemi o dalším zpracování.
Reklamaci výrobku, resp. vrácení zboží objednaného v eshopu, můžete také uplatnit osobně v naší provozovně v Bavoryni. 
Odeslat článek známému   Vytisknout