Váš košík je prázdný
Schéma zapojení zásuvky Multicon
Zastaralý Multicon
Systém propojení vozidel Multicon prošel v devadesátých letech krátkým vývojem do slepé uličky a jak nadějně začal, tak skončil. Byly dva systémy zástrček a jedna zásuvky. jeden systém je na vyobrazení s malými jehličkami a druhý systém měl po obvodu dotykové plíšky. Ty ovšem často oxydovaly a navíc se někdy uvolnily. Takže dnes již jen systém Jäger.
E-shop: Zástrčka pro tažné zařízení x 13 pólová Multicon West
Zastaralý Multicon
Zastaralá zásuvka Multicon s plíšky. PIN systém a plíšky nejsou kompatibilní. Pak se vyráběl ještě jeden systém a ten byl na rozdíl od klasického zasunutí ještě otočný podobně jako je dnešní Jaeger.
Zastaralý Multicon
Jistě i pro vás bude čitelné zapojení 7 a 13 pólové zásuvky Multicon. Zapojení 7 pólové klasické české zásuvky je ve velkých černých kroužcích, doplnění dalších 6 pólů je v malých černých kroužcích. Pohled na zásuvku namontovanou na automobilu s otevíráním víčka nahoru a zářezem dole. Systém Multicon je vyběhlý, části se shánějí obtížně a je lepší přejít na systém Jäger, který je spolehlivější a uznávanou evropskou normou.
Schéma zásuvky Multicon
- směrové světlo, neboli blinkr levý
- mlhové světlo
- kostra - důležité
- směrové světlo, neboli blinkr pravý
- pravá větev osvětlení
- brzdové světlo
- levá větev osvětlení
- zpětný světlomet
- trvalý plus pól
- kontakt nabíjení
- volný
- volný
- kostra pro kontakt 9 - 12
Důležité upozornění !
Pro kostry, trvalý plus a nabíjení se používá přívodní kabel 2,5 mm, pokud chcete zvýšit výkon lednice, můžete použít i 4mm. Je nepřípustné napájet silnější spotřebiče slabými kabely. Kromě snížení výkonu může přetížení dovést až k požáru. Totéž platí i pro připojení lednic na kabel od mlhovky. Ten je také slabý jen 1,5mm a může se silně přehřívat.